2 feb. 2011

De veghe in lanul de secara...

In ultima zi de scoala, ca de obicei e plictiseala totala... Asa ca impreuna cu o prietena S. am decis sa facem o vizita la biblioteca. Acolo m-am hotarat sa citesc ceva cat mai interesant, dar nu stiam exact ce... Asa ca uitandu-ma la nenumaratele carti de pe rafturi mi-a atras atentia aceasta... Auzisem de mult de ea, dar nu am avut niciodata ocazia sa o citesc, asa ca am pus mana pe ea.
E o carte destul de buna, din punctul meu de vedere, o carte de "o baie prelungita" cum ii place tatalui meu sa spuna. Cartea am terminat-o destul de repede, e scurta si chiar mi-a placut. Sa va spun cateva idei...
Protagonistul e un baiat de vreo 16 ani, care a suferit mult dupa moartea fratelui sau Allie si care nu suporta aproape nimic ( de fapt pe tot parcursul cartii o sa aveti ocazia sa vedeti expresii de genu "asta ma enerveaza", "asta mi se pare penibil" etc. la un moment dat poate deveni chiar enervant). Tipul este dat afara de la scoala pentru ca nu a trecut decat la engleza...nu ca ar fi prost, dar e cam nepasator din fire. In fine, pleaca de la scoala fara sa le spuna nimic parintilor si sta la hotel o perioada pana ar trebui sa inceapa vacanta. El este hotarat sa plece departe, sa inceapa o viata noua. Cea care il face sa se razgandeasca este sora lui mai mica, care il face sa inteleaga ca viata are si parti frumoase si ca nu poate trai urand fiecare lucru din jurul lui. Astfel el realizeaza ca i-ar placea sa lucreze undeva unde sa aiba grija de copii, sa nu se raneasca, sa nu iasa din lanul de secara...
In sfarsit, este o carte reusita, care te face sa iti pui unele intrebari in legatura cu ceea ce faci cu viata ta, unde esti si unde ai vrea sa fi...

Acum citesc "Leaganul pisicii", pare destul de ok la prima vedere....


Pe curand!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu