19 mar. 2010

Sentiment...

E ciudat de cate ori te vezi pus in fata unor situatii pe care te vezi nevoit sa le accepti mai mult din obligatie...si mai ciudat e ca de cele mai multe ori acestea sunt momentele de care iti aduci aminte cu cea mai mare placere... Ma incearca un sentiment diferit...stau si ma gandesc ca am nevoie de tine...am nevoie sa te vad, sa te cunosc... dar cum voi sti daca esti cel de care am nevoie? Te voi gasi oare, vreodata? Lasa-ma sa-mi traiesc visul... lasa-ma o clipa sa fiu eu... uita-te bine la mine, incearca sa ma cunosti... sa vezi de ce am nevoie de la tine... Nu am nevoie de intrebari idioate, nici de reprosuri, nu am nevoie de certuri... poti sa intelegi asta?

Ma visez de multe ori langa tine, stiu ca esti acolo undeva si ma astepti la fel cum te astept si eu pe tine... cateodata te pot simti si atunci ma uit in jurul meu si te caut...dar nu te gasec si ma intorc din nou la ale mele... te vad doar in vise si totusi sunt sigura ca existi... Iti poti imagina cum va fi cand valurile marii ne vor privi imbratisati, minunati de imaginea ei infinita... infinita, dar impreuna o vom putea cuprinde, doar impreuna.... Te astept, stiu ca nu mai este mult pana te voi gasi... si totusi unde esti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu